Darmowa dostawa od 350PLN

Regulaminy

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO „NICWIELKIEGO.PL”

Definicje.

Dla potrzeb interpretacji Regulaminu, poniższe pojęcia oznaczają:

  • Dzień roboczy – każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
  • Informacja handlowa – informacja handlowa w rozumieniu art. 2 pkt. 2 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.);
  • Klient – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Serwisu lub korzysta z innych Usług dostępnych w Serwisie;
  • Komunikacja Drogą Elektroniczną – Komunikacja pomiędzy stronami za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) oraz formularzy kontaktowych dostępnych w Serwisie;
  • Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 ze zm.);
  • Konto – wyodrębniona część Serwisu, przydzielona indywidualnie Klientowi;
  • Konsument – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego;
  • Przedsiębiorca – Klient będący przedsiębiorcą w rozumieniu art. 431 Kodeksu Cywilnego, do którego nie ma zastosowania przepis art. 7aa Ustawy o prawach konsumenta;
  • Regulamin – niniejszy regulamin;
  • Serwis – strona internetowa "nicwielkiego", działająca pod adresem: https://nicwielkiego.pl/
  • Sprzedawca – Marta Śpiewak prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Nic Wielkiego Marta Śpiewak, ul. Pawłowska nr 25F, 41-711 Ruda Śląska, NIP 6482703601, REGON 541504776
  • Towar – produkt prezentowany w Serwisie, przeznaczony do sprzedaży;
  • Umowa sprzedaży – Umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem;
  • Usługa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klientów drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).
  • Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2023 r. poz. 2759 ze zm.);
  • Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.);
  • Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i ilość Towaru.

Postanowienia ogólne.

  1. Regulamin określa ogólne warunki, sposób świadczenia Usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Serwisu.
  2. Klient zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich postanowień Regulaminu.
  3. Kontakt ze Sprzedawcą odbywa się poprzez:
  4. Regulamin jest nieodpłatnie dostępny w Serwisie, w sposób umożliwiający jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
  5. Korzystanie z Usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z zagrożeniem po stronie każdego użytkownika sieci Internet, polegającym na możliwości wprowadzenia do systemu teleinformatycznego Klienta szkodliwego oprogramowania oraz pozyskania i modyfikacji jego danych przez osoby nieuprawnione. W celu uniknięcia ryzyka wystąpienia zagrożeń Klient powinien stosować właściwe środki techniczne zmierzające do minimalizacji ich wystąpienia, a w szczególności programy antywirusowe oraz zaporę sieciową typu firewall.

Zasady korzystania z Serwisu.

  1. Korzystanie z Serwisu jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient, następujących minimalnych wymagań technicznych:
    • komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu,
    • dostęp do poczty elektronicznej,
    • aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca HTML5, CSS3 i JavaScript (np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Safari)
    • możliwość uruchomienia w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  2. Korzystanie z Serwisu oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z informacjami oraz treściami zawartymi w Serwisie.
  3. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
    • niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
    • korzystania z Serwisu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania, w szczególności przez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
    • niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Serwisu niezamówionej informacji handlowej (spam);
    • korzystania z Serwisu w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy;
    • korzystania z wszelkich treści i informacji zamieszczonych w Serwisie jedynie w zakresie własnego użytku osobistego;
    • korzystania z Serwisu w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, zasadami współżycia społecznego, a także ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.

Usługi elektroniczne.

  1. Sprzedawca umożliwia Klientom korzystanie za pośrednictwem Serwisu z bezpłatnych Usług elektronicznych, takich jak: Konta, Formularza zamówienia, Newslettera oraz formularza kontaktowego.
  2. Usługa prowadzenia Konta w Serwisie dostępna jest po dokonaniu rejestracji.
  3. Rejestracja następuje poprzez wypełnienie i zaakceptowanie formularza rejestracyjnego udostępnianego na stronie internetowej Serwisu oraz po zaakceptowaniu Regulaminu.
  4. Umowa o świadczenie Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Serwisie zawierana jest na czas nieokreślony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia Konta lub skorzystania przez Klienta z funkcji usunięcia Konta z poziomu Serwisu.
  5. Sprzedawca udostępnia Formularz zamówienia umożliwiający dokonanie zakupu Towarów prezentowanych w Serwisie.
  6. Usługa udostępnienia Formularza zamówienia świadczona jest przez czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania Formularza zamówienia do Sprzedawcy.
  7. Klient ma możliwość otrzymywania od Sprzedawcy Informacji handlowej w formie wiadomości przesyłanej na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej (Usługa Newsletter).
  8. W tym celu Klient podaje prawidłowy adres poczty elektronicznej lub aktywuje odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym lub formularzu Zamówienia.
  9. Klient może w każdym czasie odwołać zgodę na przesyłanie Informacji handlowej.
  10. Umowa o świadczenie Usługi Newsletter zawierana jest na czas nieokreślony i ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania przez Klienta żądania usunięcia jego adresu e-mail z subskrypcji Newslettera lub wypisania się za pomocą linku znajdującego się w treści wiadomości wysłanej w ramach Usługi Newsletter.
  11. Elektroniczny formularz kontaktu umożliwia kontakt ze Sprzedawcą. Usługa formularza kontaktu świadczona jest przez czas oznaczony i ulega rozwiązaniu w chwili przesłania formularza do Sprzedawcy.
  12. Sprzedawca ma prawo do organizowania okazjonalnych konkursów i promocji, których warunki każdorazowo zostaną podane na stronach internetowych Serwisu.
  13. Promocje w Serwisie nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie będzie stanowił inaczej.
  14. W przypadku naruszenia przez Klienta postanowień Regulaminu, przepisów prawa lub zasad współżycia społecznego, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług w trybie natychmiastowym.
  15. Klient może w każdym czasie zrezygnować z Usług elektronicznych.

Procedura zawarcia Umowy sprzedaży.

  1. Informacje o Towarach podane w Serwisie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia Umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  2. Wszystkie Towary dostępne w Serwisie są nowe, zgodne z Umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. W przypadku, gdy Sprzedawca stosuje mechanizmy indywidualnego dostosowania cen na podstawie zautomatyzowanego podejmowania decyzji, każdorazowo przekazuję tę informację Konsumentowi podczas składania Zamówienia, z uwzględnieniem wymogów, jakie nakładają w tym zakresie przepisy dotyczące ochrony danych osobowych.
  4. Warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
  5. W przypadku składania Zamówienia poprzez formularz Zamówienia dostępny na stronie internetowej Serwisu, Zamówienie zostaje złożone Sprzedawcy przez Klienta w formie elektronicznej i stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem Zamówienia.
  6. Oferta złożona w postaci elektronicznej wiąże Klienta, jeżeli na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej Sprzedawca prześle potwierdzenie przyjęcia do realizacji Zamówienia, które stanowi oświadczenie Sprzedawcy o przyjęciu oferty Klienta i z chwilą jej otrzymania przez Klienta zawarta zostaje Umowa sprzedaży.
  7. Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.

Ceny i metody płatności.

  1. Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i są cenami końcowymi – zawierają wszystkie należne składniki, z wyłączeniem podatku VAT, który nie jest naliczany zgodnie z art. 113 ust. 1 i 9 ustawy o VAT.
  2. Klient może wybrać następujące metody płatności:
    • przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sprzedawcy i skompletowaniu Zamówienia);
    • płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja Zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia Zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez Klienta, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu Zamówienia).
  3. Sprzedawca w Serwisie informuje Klienta o terminie w jakim jest on zobowiązany dokonać płatności za Zamówienie.
  4. W przypadku braku płatności przez Klienta w terminie, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Sprzedawca po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zapłaty z wyznaczeniem stosownego terminu może odstąpić od Umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.

Dostawa.

  1. Dostawa Towarów ograniczona jest do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz realizowana jest na adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
  2. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów:
    • Dostarczenie za pośrednictwem firmy kurierskiej;
    • Dostarczenie za pośrednictwem operatora pocztowego;
  3. Sprzedawca na stronach internetowych Serwisu w opisie Towaru informuje Klienta o liczbie Dni roboczych potrzebnych do realizacji Zamówienia i jego dostawy, a także o wysokości opłat za dostawę Towaru.
  4. Jeżeli dla Towarów objętych Zamówieniem przewidziano różny okres realizacji, dla całego Zamówienia obowiązuje okres najdłuższy spośród przewidzianych, chyba, że Strony indywidualnie uzgodnią inaczej.
  5. Sprzedawca dostarcza Klientowi dowód zakupu.
  6. Kierowca nie ma obowiązku wjazdu na posesję miejsca dostawy, pomocy przy rozładunku oraz umawiania się na konkretne godziny doręczeń.
  7. W razie odstąpienia od umowy, nieprzyjęcia Zamówienia, pomyłki w Zamówieniu lub rezygnacji z niego po dokonaniu wysyłki Towaru, koszty dostawy ponosi w całości Kupujący.
  8. Wysokość kosztów dostawy obciążających Kupującego uzależniona jest każdorazowo od kosztów, jakimi Sprzedawca zostanie obciążona przez firmy kurierskie, operatora pocztowego lub kosztów dostawy transportem własnym Sprzedawcy.

Przedsiębiorcy.

  1. Postanowienia niniejszego punktu dotyczą wyłącznie Klientów będących Przedsiębiorcami, tj. takimi przedsiębiorcami, do których nie stosuje się przepisów Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Z chwilą wydania Towaru będącego przedmiotem Umowy sprzedaży przewoźnikowi, na Przedsiębiorcę przechodzą korzyści i ciężary związane z Towarem oraz niebezpieczeństwo jego przypadkowej utraty lub uszkodzenia.
  3. Przedsiębiorca po otrzymaniu Towaru zobowiązany jest sprawdzić jego stan. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, braków lub innych zastrzeżeń podczas odbioru Towaru, należy sporządzić w obecności przewoźnika protokół zastrzeżeń, określając precyzyjnie ilość i rodzaj Towaru oraz jego uszkodzenia lub braki, zgodnie z procedurą obowiązującą u danego przewoźnika.
  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za działania przewoźnika. Sprzedawca nie odpowiada za szkody wynikłe z niepoprawności danych podanych przez Klienta w trakcie składania Zamówienia, spowodowanych przez błędne podanie danych kontaktowych lub adresu odbioru.
  5. W stosunku do Przedsiębiorców odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Towaru zostaje wyłączona.

Odstąpienie od Umowy.

  1. Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni.
  2. Do zachowania tego terminu wystarczające jest wysłanie Sprzedawcy oświadczenia przed jego upływem.
  3. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Klient będący Konsumentem może skorzystać ze wzoru oświadczenia udostępnianego przez Sprzedawcę w Serwisie.
  4. Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie Towaru lub w przypadku Umowy o świadczenie Usług od dnia jej zawarcia.
  5. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta prześle na adres poczty elektronicznej Konsumenta potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  6. Prawo do odstąpienia od Umowy przez Konsumenta jest wyłączone m.in. w przypadku:
    • Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
    • Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
    • Umowy, w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    • Umowy, w której przedmiotem świadczenia są produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  7. Pozostałe wyjątki od prawa do odstąpienia od Umowy zostały wskazane w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta.
  8. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość, Umowa jest uważana za niezawartą.
  9. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Towaru.
  10. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony Towar należy zwrócić na adres Sprzedawcy.
  11. Sprzedawca niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru.
  12. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba, że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu, przy czym sposób ten nie będzie się wiązał dla Konsumenta z żadnym dodatkowym kosztem.
  13. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar od Klienta.
  14. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  15. Klient ponosi tylko bezpośredni koszt zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się ponieść ten koszt.
  16. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będącego wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

Reklamacje dotyczące Towarów.

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar zgodny z Umową.
  2. Sprzedawca odpowiada z tytułu niezgodności Towaru z Umową na zasadach określonych w Ustawie o prawach konsumenta wobec Klienta będącego Konsumentem oraz Klienta będącego osobą fizyczną zawierającą Umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej Umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  3. Reklamacje należy kierować na adres ul Pawłowska 25F 41-711 Ruda Śląska lub na adres poczty elektronicznej: kontakt@nicwielkiego.pl
  4. W reklamacji Klient powinien podać co najmniej swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  5. Celem rozpatrzenia reklamacji Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar, jeżeli jest to możliwe dołączając do niego dowód zakupu.
  6. Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres wskazany w pkt. 3.
  7. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni od dnia jej otrzymania.
  8. W przypadku braków w reklamacji Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni, od daty otrzymania wezwania przez Klienta.
  9. Nieuzupełnienie reklamacji w terminie skutkować będzie pozostawieniem reklamacji bez rozpatrzenia.

Pozasądowe sposoby rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń..

  1. Klient będący Konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    • jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy;
    • jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
    • może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

Ochrona danych osobowych.

Podane przez Klientów dane osobowe Sprzedawca zbiera i przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Szczegóły przetwarzania zawarte są w zakładce „RODO” dostępnej na stronie internetowej Serwisu pod adresem: https://nicwielkiego.pl/news/n/134/Polityka-prywatnosci

Postanowienia końcowe.

  1. Wszelkie prawa do Serwisu, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, strony internetowej Serwisu, a także do formularzy, logotypów należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawa.
  2. Zawarte w Regulaminie zapisy dotyczące Konsumenta, w przedmiocie odstąpienia od umowy oraz reklamacji, stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  3. Nie stosuje się zapisów o pozasądowych sposobach rozstrzygania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
  4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym, zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  5. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Przedsiębiorcą zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  6. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przepisy Ustawy o prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
  7. O wszelkich zmianach Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany poprzez informację na stronie głównej Serwisu zawierającą zestawienie zmian oraz termin ich wejścia w życie.
  8. Klienci posiadający Konto zostaną dodatkowo poinformowani o zmianach wraz z ich zestawieniem na wskazany przez nich adres poczty elektronicznej.
  9. Termin wejścia w życie zmian nie będzie krótszy niż 14 dni od dnia ich ogłoszenia.
  10. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 14 dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu.
  11. Zawiadomienie Sprzedawcy o braku akceptacji nowej treści Regulaminu skutkuje rozwiązaniem Umowy o prowadzenie Konta.
  12. Zamówienia przyjęte do realizacji przed wejściem w życie zmian w Regulaminie są realizowane na zasadach dotychczasowych.